söndag, januari 13, 2008

Singstar , Fest och Sticky och nu skåne.

Imorgon skall jag till Skånska Dagbladet. Därav min extremt korta vistelse i Skåne.
Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig nu när jag sticker dit..vet inte riktigt varför jag egenteligen skall sticka dit såhär en vecka innan praktiken men de sa att de ville träffa mig, så här är jag då...

Träffade Emma och Helene på resan ner idag , nästa gång är det min tur att bjuda på kexchokolad och kaffe! :D...

Igår var det fest. Runt 15 pers blev vi...SingStar , trevligt folk och senare utgång...en helt perfekt kväll...funderar på att slänga ihop en fest till snart, kul med fest ju.
Kvällen kunnde inte få ett bättre slut än vad den fick , The Killers - Mr Brightside...Linn vi ägde , som vanligt med andra ord..

Nu ska jag sova för att sedan vakna upp , köra folk till jobbet , ta bilen...fixa iordning allt , in till Skånska Dagbladet...sticka till tåget , åka upp och förhoppningsvis ha en trevlig kväll i Göteborg med singstar (IGEN) och Pannkakor/Pizza...

Godnatt och fan CSN , skicka mig Studieförsäkran snart.

Inga kommentarer: